vrijdag 22 oktober 2010

Boeken over katten op de boekenmarkt (vervolg)



Mijn hulp aan handelaren van tweedehandsboeken leidt steevast tot een uitbreiding van mijn bibliotheek met boeken over katten. Het zijn er inmiddels zoveel dat ik ze zeker niet allemaal op deze website ga vermelden. Voor dit boek maak ik echter graag een uitzondering.
De titel "de Kat van ..." suggereert dat een kat van iemand is. Het voorwoord en het stukje op de achterzijde van het boek geeft aan dat deze titel eigenlijk onjuist is.
Verhalen over 50 toen min of meer BN-ers en hun/haar katten. Zelfs als een paar mensen, die nog leven, mij zouden vragen op hun/haar kat/poes te passen zou ik er dagwerk aan hebben. Maar ook een zeer afwisselende leefomgeving. Wie weet wat dit stukje nog voor gevolgen heeft ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten