zondag 13 juni 2010

Mijn eerste blog op Google

Vandaag heb ik besloten om ook een blog op Google te gaan maken. Misschien is geeft dat meer zichtbaarheid dan mijn eigen blog op . Hoe dan ook.
Bovendien kan het een aftrap zijn om andere mensen te helpen zich op internet te manifesteren. Een blog is dan laagdrempelig, want in een mum van tijd gerealiseerd bij Google.
Mijn vier hoofdactiviteiten zijn:
- oppassen op katten in het huis waar ze wonen. Mensen zijn dan vaak wekenlang weg.
- oude(re) Mac's voor oude(re) mensen bruikbaar maken voor het huidige internet.
- websites ontwikkelen en actualiseren.
- strategische bordspellen, zoals dammen, havannah, hex, go, othello, schaken, etc.

Oppassen op katten, knutselen aan computers en websites actualiseren kan in principe tegelijkertijd. Voor de bordspelen ga ik regelmatig op reis om een toernooi bij te wonen of mee te spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten